Wednesday, August 20, 2014

Pizza ala Azie Kitchen


Salam ukhuwwah..lama sudah tidak bersua di sini. Menyepinya saya sekian lama bukan kerana sudah tidak sudi mencatat di blog. Masa yang amat cemburu dan kesibukan kerja dan keluarga adalah penghalang utama. 

Buah tangan saya untuk anda kali ini ialah resepi Pizza yang sangat sedap dan mudah. Pertama kali mencubanya dulu, saya sungguh teruja akan hasilnya. Alhamdulillah..anak-anak dan suami sangat menyukainya dan sekarang saya juga berkongsi ilmu membuatnya dengan saudara dan taulan yang juga mengemarinya.. 

Untuk itu, seharusnya pujian yang diterima saya kembalikan pada Puan Azie kerana resepi dan cara-cara membuatnya adalah hasil tangan beliau di blog Azie Kitchen. Terima kasih kak Azie kerana berkongsi ilmu.

Untuk resepi doh pizza gebu ini anda boleh rujuk resepi beliau di SINI dan topping pizza pula boleh dirujuk di SINI. Selain dari itu banyak sangat resepi best-best yang boleh dicuba dari blog kak Azie..


 Antara bahan untuk topping

 Sebelum dibakar


Sedap dinikmati semasa panas..dengan mushroom soup dan garlic bread

Selamat mencuba..

5 comments:

Azie said...

As salam. Melihat gambar gambar pun membuatkan sgt teringinnak makan pizza. Blh buat pizza sendiri di rumah yg lebih sedap dan ikut citarasa sendiri.

nitaherbal said...

ass.. wah liat gambar nya jadi pengen makan pizza,,,aku mau mencoba nya di rumah..

fida said...

Salam..
Wah..mesti sedap ni.Saya ni mmang penggemar pizza.So dah ade resepi ni boleh la buat nnti.
Tq for sharing :)

Ummi Hanie said...

salam...


sungguh menggoda keimanan... (tengok ni on 1st day puasa.... hihi)

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...