Saturday, April 30, 2011

Unik







Unik, kreatif & tersendiri.
Beberapa buah perhentian bas di sebuah bandar di Jepun.

8 comments:

Nadiah Sidek said...

comelnya perhentian bas mcm tu..tunggu bas lama2 pun takpe ^_^

Makbonda said...

Memang unik,agak-agak kalau di negara kita berapa lama boleh bertahan?Kalu tidak hilang helaian daunnya,pasti penuh dengan lakaran-lakaran kreatif di dindingnya.

Syukri Kamaruddin said...

eheh..pelik2. :)

^ FA NORIZAN ^ said...

huhu.. comeynye :)
sweet la...
kalo kat sini ade kan best! hehe :)

Ummu Ammar said...

Nadiah > Sambil2 tunggu bas..rasa macam nak gigit pun ada...hehehe

Ummu Ammar said...

Makbonda> Betul tu..sedih dengan mentaliti masyarakat kita terutamanya saudara seIslam kita..suka merosakkan harta benda awam..nak2 yang cantik2 mcm ni memang x lama la...

Ummu Ammar said...

syuk > Pelik tapi benar..

Fa Norizan > teringin juga nak ada bus stop yang unik macam gini kan...nak tunggu bas pun rasa cool je...tp mcm kata makbonda..takkan kekal lama sbb budaya vandalisme teruk sgt kt tempat kita..

fromjarn said...

asalamualaikum..
kreatif..
klau kat malaysia..bleh bt buah-buahan tempatan..he3..
tpi dpt bertahan ke.. :)nice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...