Saturday, October 17, 2009

Raptai Program Pintar Al Quran 2009


Setelah tertangguh selama sebulan lebih akibat penangan H1N1.. akhinya Program Pintar Al Quran akan berlangsung hari ini. Program pintar Al-Quran anjuran Negeri Terengganu pada tahun ini berjaya melahirkan 4622 kanak-kanak tadika dalam mengkhatam Al-Quran. Kanak-kanak ini terdiri daripada Tadika Yayasan Islam Terengganu dengan seramai 1488 orang, Jabatan Pendidkan Negeri Terengganu seramai 1637 orang, KEMAS seramai 1377 orang, Tadika PERPADUAN seramai 120 orang.

Ammar, si montel kesayangan kami turut mewakili kelas prasekolahnya dalam program tahunan ini. Jadi kesempatan yang ada petang semalam, kami sekeluarga sempat menjengah majlis raptai yang diadakan di Dewan Tertutup Kompleks Sukan Gong Badak (
sebelah stadium Sultan Mizan yang runtuh tu ). Nampaknya persiapan rapi telah dibuat sepemuhnya, Al Quran pun telah disusun mengikut susunan tempat duduk kanak2 yang akan menjayakan majlis ini..

Peace..! Ammar dah tak sabar nak ngaji ni..

Seriusnya muka abang...Di hadapan pentas utama

Tahun depan turn Afiq tau..

Kedua2 heroku di hadapan pintu masuk utama..takde gaya lain ke ni? Afiq posing berlatarkan Stadium Sultan Mizan yg runtuh..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...