Thursday, April 01, 2010

Anugerah Komentator Mac

Salam mesra buat semua..


Tahniah buat Kak Ani kerana mengungguli carta komentator bulan Mac.  Tiada kata mampu  saya ucapkan betapa saya menghargai Kak Ani dan teman-teman blogger lain yang sudi meninggalkan komen pada setiap entry saya. Masih saya ingat komen Kak Ani pada entry Anugerah Komentator Januari, " komen entry pd k.ani mcm bertegur sapa n menghargai tulisan seorg sahabat." Saya cukup bersetuju. Itulah antara cara mengeratkan silaturrahim di alam maya. Nak jumpa dan bertegur sapa tak dapat kan,  so, hanya catatan yang menggantikan semua itu.

Berikut adalah carta 10 komentator terbanyak blog saya bulan lepas. Anda boleh klik untuk menziarahi blog mereka.

Sebagai penghargaan, blog list khusus untuk komentator terbanyak setiap bulan, akan saya letakkan link Top 3 yang paling banyak bagi komen. Moga ia membantu dan memberi impak pada blog teman-teman. Syukran jazilan!

3 comments:

Ibuhani said...

Salam Ummu Ammar......hehehe....wah x sangka dpt anugerah ekk....TQ sudi bg....k.ani letak anugerah tu dlm entry berlabel AWARD tau :)

Ummu Ammar said...

Kak Ani..

Tahniah kak dan thanks a lot for all your comments..akak nak ltk pun saya tak kisah tp saya belum buat award yg cantik2 utk diberi..seganlah la kak..simple sgt..

islami98 said...

Salam...
Alhamdulillah....Satu lagi cara mengratkan ukhuwah telah saya temui...Jazakillah ya ummu...

Moga terus berada dlm kerahmatan Allah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...