Saturday, July 24, 2010

Setahun Sudah Berlalu

Salam mesra, salam ukhuwwah..


Masa begitu cepat berlalu. Tanpa saya sedari, sejak pertama kali blog ini menjengah dunia maya, hari ini genap setahun sudah usianya. Menulis minat saya sejak di bangku sekolah rendah dan sekarang saya puas dapat menulis dalam ruang saya sendiri. Berkongsi ilmu dan pengalaman, coretan suka duka kehidupan, biarpun tidak seberapa..ia sebenarnya cukup bermakna.

Sepanjang satu tahun berblog, banyak yang saya perolehi dan rasai. Ikatan ukhuwwah walau tidak pernah bersua, ilmu dan pengalaman, nasihat dan teguran, jua berkongsi kisah suka mahupun duka dengan teman-teman blogger yang lain..

Saya mengharapkan setiap post yang diutarakan mampu memberi ilmu dan manfaat, menyuntik kesedaran dan motivasi, menjadikan kita hambaNya yang ingat memperingati di antara satu sama lain..Insya Allah semoga sama-sama beroleh keberkatan dan petunjuk.

Jutaan terima kasih buat semua yang mengikuti blog ini, followers yang setia, sahabat-sahabat yang sentiasa meninggalkan titip bicara,  yang sudi memberi anugerah/award, silent readers, dan semualah di luar sana yang sudi singgah dan membaca..syukran jazilan..jazakumullahi khairan khatira..


Semoga terus setia bersamaku..untuk tahun-tahun seterusnya..
jika panjang umur..Insya Allah..

8 comments:

Ros Illiyyuun said...

Salam :)

Selamat menyambut ulangtahun pertama ... :)

Nadiah Sidek said...

happy birthday utk blog akk ;)

Ummu Ammar said...

Ros Illiyyuun.. > Syukran atas ingatan..dan sokongan..

NAdiah > Thanks! Terima juga kerana selalu bersama..

Makbonda61 said...

Salam Ummu Amar,
ni makbonda petik dari artikal umar m noor solusi 20

Dalam hadis panjang daripada Abu Said al-Khudri,Rasulullah s.a.w bercerita"Setelah kaum Mukminin selamat daripada nereka,maka demi zat yang jiwaku berada di tanganNya,setiap orang daripada mereka meminta kepada Allah dengan memaksa agar dikeluarkan rakan-rakan mereka di dalam neraka,Mereka berkata "Ya Allah,mereka dulu pernah solat,berpuasa dan haji bersama kami,'Lalu dikatakan kepada mereka 'Keluarkanlah orang yang kamu kenal dari neraka itu" (Riwayat Muslim no 302)

Semoga persahabatan yang terjalin di jalan Allah berlanjutan hingga ke akhirat.

Ummu Ammar said...

makbonda > Thanks makbonda atas catatan ni..semoga ukhuwwah fillah yg terjalin ini berlandaskan untuk mencari keredhaanNya..harap dapat jumpa makbonda suatu hari nanti...Insya Allah..

teenage party games said...

Satu hal yang perlu ibu pahami adalah bahwa saya masih _____, anak ibu, dan bukan orang lain. Saya adalah orang yang sama seperti kemarin dan hari sebelum itu. Saya adalah orang yang sama seperti sebulan yang lalu, dan setahun yang lalu. Saya hanya bisa berharap bahwa ibu menerima saya untuk sebagaimana saya adanya, dan mengabaikan semua praduga ibu mengenai masalah ini. Saya sangat berharap Anda memahami hal ini..

packers and movers in jaipur said...

You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your blog. Thanks

Thanks for the post, its really containing the descent knowledge and I really like the blog

packers and movers in jaipur said...

You made some good points there. I did a search on the topic and found most people will agree with your blog. Thanks

Thanks for the post, its really containing the descent knowledge and I really like the blog

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...