Friday, January 01, 2010

Anugerah Komentator Disember 09

Salam mesra buat semua..



Thank You Very Much! Syukran jazilan! Hanya itu yang mampu saya ucapkan buat teman-teman blogger yang setia memberi sokongan pada coretan-coretan saya tiap kali bersiaran. Walaupun hanya sebaris kata namun ia amat bermakna buat saya. Sekurang-kurangnya saya tahu, saya bukan menulis syok sendiri atau bersendirian. Saya perlu bertanggungjawab dengan apa yang saya tulis kerana ada insan-insan prihatin yang sentiasa sudi berkongsi idea, pendapat, pengalaman mahupun kisah suka duka.

Berikut adalah carta 10 komentator terbanyak blog saya sepanjang bulan Disember.
  1. mamalieyna (11)
  2. Nida (11)
  3. Hamizah (10)
  4. Nadiah Sidek (10)
  5. yatie chomeyl (8)
  6. anaklaut (6)
  7. Ibuhani (6)
  8. The Queen Of My Heart (4)
  9. QuEeN Of 2 Heroes (4)
  10. fa10 (4)
Untuk menghargai keprihatinan teman-teman blogger sekalian, saya telah menyediakan satu ruang khusus " My Top Commentator" untuk mereka dalam blog saya ni. So, untuk bulan Disember 2009..anugerah komentator terbanyak ialah mamalieyna dan nida iaitu sebanyak 11 komen. Tahniah diucapkan..sorry la sebab tak dapat sediakan hadiah atau award yang lebih baik. Harapan saya agar mamalieyna, nida dan sahabat-sahabat blogger lain terus memberi sokongan pada blog saya ni..

Selamat berkongsi idea dan pengalaman! Coretan anda amat saya hargai..

7 comments:

Nida n' Hanafi said...

Salam UmmuAmmar..

Sama2. Alhamdulillah atas persahabatan alam maya yg terjalin ini.. Terima kasih juga kerana sudi memberi buah fikiran di dalam blog saya juga...

Semoga ukhuwah yg terbina akan lestari selamanya..Insya Allah

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Salam...

Smoga persahabatan di alam maya ini akan berkekalan... :)

mamaarifakeemaisy said...

salam tahun baru ummu ammar..! semoga tahun baru memberikan semangat baru untuk terus berkarya serta mencoret sesuatu..byk info n cerita yg leh dibuat pengajaran kt blog ummu ni..saya suka.. ^_^.. sbb tue saya no1 eh..hehe.. ^_^..

yang baik dijadikan panduan..eh! semoga perkenalan di alam maya ni akan terus berkekalan..!

Ummu Ammar said...

Nida..
W/pun x pernah jumpa tapi mcm serasi ek? Mungkin sbb bidang kerjaya yg sama..saya suka sgt travelog..mklumlah nak keluar negara mungkin mustahil so berkongsi aje dgnn teman2 blogger..dan blog Nida salah satu pilihan saya..

Ummu Ammar said...

Lily..

Insya Allah . Mudah-mudahan bkekalan sampai bila2.

Ummu Ammar said...

Tahniah dpt no 1. Saya kagum dgn kesetiaan mamalieyna mencatat komen kt blog saya. Saya sendiri kdg2 x sempat nak post comments kt blog mamalieyna. Maaf yer..

Anyway..keep in touch!

Nadiah Sidek said...

hehe..nadiah pun dlm ranking top 10 ye. suka..suka! hrp akk tak jemu ye terima kunjungan nadiah ;)

"appreciate others the way u want to be appreciated" - bg komen antara 1 cara utk kita menghargai org :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...