Monday, March 01, 2010

Anugerah Komentator Februari

Salam mesra buat semua..

 

Entry khas menghargai teman-temanku yang sentiasa setia membaca dan bersama setiap kali saya bersiaran dengan entry-entry baru. Juga tidak dilupakan teman-teman blogger, followers, silent readers, dan  sesiapa sahaja yang sudi singgah ke laman saya ini. Syukran jazilan! Gracias!Shukriya!Arigato! Kehadiran anda amat bermakna sekali!

Tidak terhingga perhargaan dariku buat yang sudi mencatat komen pada setiap tulisan saya. Banyak yang dapat dikongsi bersama. Kadang-kadang saya malu sendiri kerana tidak mampu memberi sebanyak komen yang saya terima dari sahabat-sahabat semua. Namun, kalau punya waktu luang pasti saya jengah dan mencoret sesuatu di blog anda semua.

Anugerah komentator bulan Februari di sandang oleh Nadiah Sidek adikku yang berada jauh di Lincoln, Nebraska mengalahkan dua komentator yang tidak kurang hebatnya Izza ( Lincoln, Nebraska ) dan Nida ( North Shore, NZ). Semua jauh-jauh nun di seberang laut..

Ni dia carta Komentator bulan Februari : Terima banyak2 buat semua..klik pada nama-nama di bawah ni untuk ziarahi blog mereka..
  1. Nadiah Sidek (18)
  2. Nida (15)
  3. NURUL IZZA (15)
  4. mamalieyna (7)
  5. teenage party games (6)
  6. myself (6)
  7. Ibuhani (6)
  8. Chik Na (5)
  9. Hamizah (5)
  10. ibuaiman (4)

10 comments:

Unknown said...

salam ummu ammar..tahniah pd nadiah sidek yg mnjadi comentator terajin kat blog ummu ammar ni..& pd semua comentator yg lain..mm,nadiah adik ummu ammar ke?

Ummu Ammar said...

ibunafis..

Ibunafis bleh jd juara juga..apa2 pun Thanks 4 your supports!

Nadiah Sidek bukan adik seibu sebapa saya tapi saudara seagama..mcm ibunafis juga..umpama adik saya..

Mukmin itu kan bersaudara..

Ibuhani said...

isyaallah....selg masa mengizinkn pasti berkunjung ke blog kwn2....salam ukhwah :)

mamaarifakeemaisy said...

Bulan mac belum komen lagi la..haish..ketinggalan train betulla..hehe..

Chik Na said...

tak sangka lak nama chik na pun tersenarai walaupun tak banyak komen..thanks ummu ammar ;-)

ibuaiman said...

nama saya pun ade..:), saya memang suka blog ummuammar, serasi dgn jiwa saya..:)jemputlar kwn2 singgah blog saya..salam ukhuwah...

Nadiah Sidek said...

segan pulak rasa bila nama atas sekali. apa pun, syukran kak

Ummu Ammar said...

Kak Ani..

saya pun sama. Kalau ada waktu luang pasti bkunjung..

mamalieyna..

Ambik train baru..sempat lg kejar..hihihi

Chik NA..

Tahniah..keep in touch! mg ukhuwwah berkekalan..

Ummu Ammar said...

ibuaiman..

Serasi? Terima kasih..dua bidang berbeza - perubatan dan pendidikan dan blog mempertemukan kita..hihihi..suka!

Nadiah..

Tahniah..dan Terima Kasih banyak2 kerana sentiasa bersama..mg kekal juara utk bulan April nanti..

teenage party games said...

I am on the 5th stage in the Feb Month So i like ummuammar76.blogspot.com very much...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...